План роботи РМО




                                    УВАГА!!!
У розділі "План роботи" розміщений перелік питань, що буде розглядатися на засіданнях. Прохання ознайомитися і бути готовими до співпраці.


До уваги!


                        План роботи на 2017-18 н.р.

II  засідання
Жовтень 2017 р.
Інтегрований підхід
як сучасна форма організації навчального процесу.

1.Інтегроване навчання як засіб формування інтегративного мислення учнів.
Зайцева І.Л. – учитель Люцернянського НВК
2. Інтегрований урок як специфічна форма організації навчання.
Ковальчук Л.А. – учитель Новогупалівського НВК
3.Мета інтегрованого навчання.
Манзенко А.М. – учитель Антонівського НВК
4.Інтегративні форми та технології навчання.
Карпенко Т.В. – учитель Дніпровської ЗОШ
5. Види інтегрованих уроків у початковій школі.
Тимошенко С.Ю. – учитель Вільнянської ЗОШ № 1
Література:
Арцишевська М. Суспільствознавча картина світу як теоретична основа  інтеграції змісту шкільної освіти // Шлях освіти. - 2000. - №3. - С.16-20.
Гончаренко С., Мальований Ю. Інтегроване навчання: за і проти // Освіта. - 1994. - 16 лютого.
Елагина В. С. Профессиограмма деятельности учителей естественнонаучных дисциплин по реализации межпредметных связей в обучении школьников // Наука и школа. - 2002. - №2. - С.24-30.
Іванчук М.Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал. (Виховання особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання). - Чернівці: Рута, 2004. - 359 с.
Козловська І.М., Собко Я.М. Принципи дидактики в контексті інтегративного навчання // Педагогіка і психологія. - 1998. - №4. - С.48-51.
Лошкарёва Н.А. Межпредметные связи как средство совершенствования учебно-воспитательного процесса. - М.: МГПИ, 1981.Степанюк А.В. Нові підходи до визначення мети і змісту біологічної освіти школярів // Педагогіка і психологія. - 2000. - №2. - С.28-34.


III  засідання
Грудень 2017 р.
Засідання за круглим столом
Здоров’язберігаючі технології.

1.Здоровязберігаючі технології у початковій школі.
Солодовнік Н.Г. – учитель Петро-Михайлівської ЗОШ
                           2. Арт-педагогіка.
Кіхтенко А.В – учитель Соколівського НВК
3.  Майстер- клас. Нейробіка – гімнастика для мозку.
Бондаренко І.Ж. – методист РМК


IV засідання
Квітень, 2018
Розвиток мовленнєвої компетентності
1.                Робота над звязним усним та письмовим мовленням учнів початкової школи.
Жежеря Л.М. – учитель Вільнянської ЗОШ № 2
2.                Робота над словниковими словами у початковій школі (щоденні 5).
Єфанова О.В. – учитель Дружелюбівського НВК
3.                Майстер-клас. Розвиток мовленнєвої компетності на уроці.
Жифарська А.І. – учитель Вільнянської ЗОШ № 3




 РМО вчителів 3-х класів
І засідання

Серпень 2016р.
1.    Аналіз роботи РМО за 2015-2016 н.р.

Керівник РМО- Кузьменко В.В.

2.    Особливості навчально-виховного процесу у 3 класі у 2016-2017 н.р.
Методист РМК- Бондаренко І.Ж.

3.    Зміни та доповнення у програмі 3 класу.

Керівник РМО- Кузьменко В.В.

4.    Огляд програмово-підручникового забезпечення.

Вчитель ЗОШ №1 I-III ст. -Хмара С.М.




















РМО вчителів 3-х класів

ІІ засідання
Жовтень 2016р.
Проектуємо навчально-виховний процес у 3 класі.

1.Есе як жанр художнього твору.

Старикова Н.М.- вчитель Матвіївського НВК «Всесвіт»

2.Вимоги до складання есе у 3 класі.

 Гнаровська ЗОШ I  ст.-Духан О.М.

3.Спостереження та обговорення відкритих уроків. Мета відвідування: урок-проект у 3 класі.
























РМО вчителів 3-х класів

ІІI засідання

Акмеологічний практикум
Січень 2017р.
Компетентнісний урок
1. М О Д Е Л Ь
компетентнісно-зорієнтованого уроку.

Вчитель Вільнянської гімназії «Світоч»-Левітан Н.В.

2. КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ УРОК – ШЛЯХ ДО НАБУТТЯ ШКОЛЯРАМИ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ФОРМУВАННЯ
В НИХ ТВОРЧОЇ  ОСОБИСТОСТІ.

Яковлєва П.В-.вчитель Михайлівського НВК


3. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ ТА ВИХОВАННІ  ПІДРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОДИН ІЗ ШЛЯХІВ ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ.

Корольова Т.Р. – вчитель Максимівського НВК












РМО вчителів 3-х класів

ІV засідання
Березень 2017р.


1.За анкетами учителів.


2.Круглий стіл. Звіт учителів, що атестувалися.









I засідання РМО вчителів 2-х класів
 Серпень 2015р. 
     I.Теоретична частина .

1.Аналіз роботирмо .
Керівник РМО 2-х класів- Кузьменко В.В.
2.Результативність роботи.
                  Методист РМК- І.Ж.Бондаренко.
3.Особливості викладання предметів у 2 класі.
Керівник РМО Кузьменко- В.В.

II.Виставкапрограмово-підручниковогоматеріалу.
Керівник РМО 2-х класів- Кузьменко В.В.



I засідання РМО вчителів 2-х класів.
                                                                           Грудень2015р.
1.Теоретична частина .

1.)Математичні компетенції.
Навчання за підручниками математики С.Скворцової.
Вільнянська ЗОШ №2 Малиш Т.М.

 II.Практична частина
1.Відвідування та обговорення відкритого уроку в ЗОШ№1 (ВЧИТЕЛЬ 2-ГО КЛАСУ Хмара С.М.)




                       IIIзасідання РМО вчителів 2-х класів.
                                            БЕРЕЗЕНЬ 2016р

Проблемний семінар.
Технологія сугестивного навчання.

1.Теоретична частина.
1)Основні положення сугестивного навчання.
Левітан Н.В.-вчительВільнянської гімназії «Світоч"

2)Принципи сугестопедії.
Тимошенко С.Ю.-вчительВільнянської ЗОШ№1

 3)Структура уроку сугестивного навчання.
Кіхтенко А.В.- вчитель Солоненського НВК
2.Практична частина

1)Сугестивний вплив і сугестивна терапія.
Гиря А.Л..-вчитель Вільнянської ЗОШ№3






                            V засідання РМО вчителів 2-х класів.
 Травень2016р.

1.Педагогічне проектування як засіб становлення і розвитку ключових компетентностей субєктів освітнього процесу.


Проблемні теми вчителів,які атестуються.

ПЛАН РОБОТИ
І засідання
районного методоб’єднання вчителів
1-х класів
серпень, 2014
1. Аналіз роботи РМО за минулий навчальний рік.
Кузьменко В.В. – керівник РМО
2. Особливості організації навчально-виховного процесу у 1-му класі у 2014-2015н.р.
Бондаренко І.Ж.-методист РМК
3. Особливості роботи з новими підручниками для учнів 1-го класу.
Жифарська А.І.-вчитель Вільнянської ЗОШ № 3
Домашнє завдання: опрацювати роботу Г.Цукерман "Оценка без отметки"
ІІ засідання
районного методоб’єднання вчителів
1-х класів
жовтень, 2014
Круглий стіл Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
1. Функції контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
Корольова Т.Р. – вчитель Максимівського НВК
2. Види контролю в початковій школі
Малиш Т.М.-вчитель Вільнянської ЗОШ № 2
3. Особливості безбального оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу.
Кухтіна І.А.-вчитель Купріянівського НВК
4. Принципи безбального оцінювання.
Люта Н.О.-вчитель Матвіївського ЗНВК "Всесвіт"
5. Особливості оцінювання предметів інваріантної складової навчального плану у 1 класі.
Заєць Т.О..-вчитель Привільненського НВК
Практична частина:
1.Учнівське портфоліо для відстеження індивідуального розвитку дитини. (практична робота)
Крюк Н.В.-вчитель Тернівського НВК
2. Самооцінка учня (з досвіду роботи)
Кузьменко В.В.-вчитель Вільнянської гімназії "Світоч"
3. Обмін думками: Г.Цукерман "Оценка без отметки"
учасники Круглого столу
ІІІ засідання
районного методоб’єднання вчителів
1-х класів
лютий, 2015
Педагогічне проектування як інноваційний компонент діяльності вчителя першого класу
1. Функції педагогічного проектування.
Шабаль М.І. – вчитель Вільнянської гімназії "Світоч"
2. Діяльність вчителя при підготовці до уроку-проекту.
Філенко М.Г.-вчитель Нововасилівського НВК
Практична частина:
1.Спостереження та аналіз уроку-проекту з природознавства.
Кузьменко М.-вчитель Кам'янської ЗОШ І-ІІ ст










Комментариев нет:

Отправить комментарий