УВАГА!!!
У розділі "План роботи" розміщений перелік питань, що буде розглядатися на засіданнях. Прохання ознайомитися і бути готовими до співпраці.
До уваги!
План роботи на 2017-18 н.р.
II засідання
Жовтень 2017 р.
Інтегрований підхід
як сучасна форма організації навчального процесу.
1.Інтегроване
навчання як засіб формування інтегративного мислення учнів.
Зайцева І.Л. –
учитель Люцернянського НВК
2. Інтегрований урок як специфічна форма організації
навчання.
Ковальчук Л.А. –
учитель Новогупалівського НВК
3.Мета інтегрованого навчання.
Манзенко А.М. –
учитель Антонівського НВК
4.Інтегративні форми та технології навчання.
Карпенко Т.В. –
учитель Дніпровської ЗОШ
5. Види інтегрованих уроків у початковій школі.
Тимошенко С.Ю. –
учитель Вільнянської ЗОШ № 1
Література:
Арцишевська М. Суспільствознавча картина світу як
теоретична основа інтеграції змісту
шкільної освіти // Шлях освіти. - 2000. - №3. - С.16-20.
Гончаренко
С., Мальований Ю. Інтегроване навчання: за і проти // Освіта. - 1994. - 16
лютого.
Елагина
В. С. Профессиограмма деятельности учителей естественнонаучных дисциплин по
реализации межпредметных связей в обучении школьников // Наука и школа. - 2002.
- №2. - С.24-30.
Іванчук
М.Г. Інтегроване навчання: сутність та виховний потенціал. (Виховання
особистості молодшого школяра в умовах інтегрованого підходу до навчання). -
Чернівці: Рута, 2004. - 359 с.
Козловська
І.М., Собко Я.М. Принципи дидактики в контексті інтегративного навчання //
Педагогіка і психологія. - 1998. - №4. - С.48-51.
Лошкарёва
Н.А. Межпредметные связи как средство совершенствования учебно-воспитательного
процесса. - М.: МГПИ, 1981.Степанюк А.В. Нові підходи до визначення мети і
змісту біологічної освіти школярів // Педагогіка і психологія. - 2000. - №2. -
С.28-34.
III засідання
Грудень 2017 р.
Засідання за круглим столом
Здоров’язберігаючі технології.
1.Здоров’язберігаючі
технології у початковій школі.
Солодовнік Н.Г. –
учитель Петро-Михайлівської ЗОШ
2. Арт-педагогіка.
Кіхтенко А.В –
учитель Соколівського НВК
3. Майстер- клас. Нейробіка
– гімнастика для мозку.
Бондаренко І.Ж. –
методист РМК
IV засідання
Квітень, 2018
Розвиток мовленнєвої компетентності
1.
Робота над зв’язним усним та письмовим мовленням учнів початкової
школи.
Жежеря Л.М. – учитель Вільнянської ЗОШ № 2
2.
Робота над
словниковими словами у початковій школі (щоденні 5).
Єфанова О.В. – учитель Дружелюбівського НВК
3.
Майстер-клас.
Розвиток мовленнєвої компетності на уроці.
Жифарська А.І. – учитель Вільнянської ЗОШ № 3
РМО вчителів 3-х класів
І засідання
Серпень 2016р.
1. Аналіз роботи РМО за
2015-2016 н.р.
Керівник РМО- Кузьменко
В.В.
2. Особливості
навчально-виховного процесу у 3 класі у 2016-2017 н.р.
Методист РМК- Бондаренко
І.Ж.
3. Зміни та доповнення у
програмі 3 класу.
Керівник РМО- Кузьменко
В.В.
4. Огляд
програмово-підручникового забезпечення.
Вчитель ЗОШ №1 I-III ст. -Хмара С.М.
РМО вчителів 3-х класів
ІІ засідання
Жовтень 2016р.
Проектуємо навчально-виховний процес у 3 класі.
1.Есе як жанр художнього твору.
Старикова Н.М.- вчитель Матвіївського НВК
«Всесвіт»
2.Вимоги до складання есе у 3 класі.
Гнаровська ЗОШ I ст.-Духан О.М.
3.Спостереження та обговорення
відкритих уроків. Мета відвідування: урок-проект у 3 класі.
РМО вчителів 3-х класів
ІІI засідання
Акмеологічний практикум
Січень 2017р.
Компетентнісний урок
1. М О Д Е Л Ь
компетентнісно-зорієнтованого уроку.
Вчитель Вільнянської гімназії «Світоч»-Левітан
Н.В.
2.
КОМПЕТЕНТНІСНО-ОРІЄНТОВАНИЙ УРОК – ШЛЯХ
ДО НАБУТТЯ ШКОЛЯРАМИ ЖИТТЄВИХ КОМПЕТЕНТНОСТЕЙ, ФОРМУВАННЯ
В НИХ ТВОРЧОЇ ОСОБИСТОСТІ.
Яковлєва П.В-.вчитель Михайлівського НВК
3. РЕАЛІЗАЦІЯ ПРИНЦИПІВ КОМПЕТЕНТНІСНОГО ПІДХОДУ У НАВЧАННІ
ТА ВИХОВАННІ ПІДРОСТАЮЧОЇ ОСОБИСТОСТІ ЯК ОДИН ІЗ
ШЛЯХІВ ОНОВЛЕННЯ ЗМІСТУ ОСВІТИ.
Корольова Т.Р. – вчитель Максимівського НВК
РМО вчителів 3-х класів
ІV засідання
Березень 2017р.
1.За анкетами учителів.
2.Круглий стіл. Звіт учителів, що атестувалися.
I засідання РМО вчителів 2-х класів
Серпень 2015р.
I.Теоретична частина .
1.Аналіз роботирмо .
Керівник РМО 2-х класів- Кузьменко В.В.
2.Результативність роботи.
Методист РМК- І.Ж.Бондаренко.
3.Особливості викладання предметів у 2 класі.
Керівник РМО Кузьменко- В.В.
II.Виставкапрограмово-підручниковогоматеріалу.
Керівник РМО 2-х класів- Кузьменко В.В.
I I засідання РМО вчителів 2-х класів.
Грудень2015р.
1.Теоретична частина .
1.)Математичні компетенції.
Навчання за підручниками математики С.Скворцової.
Вільнянська ЗОШ №2 Малиш Т.М.
II.Практична частина
1.Відвідування та обговорення відкритого уроку в ЗОШ№1 (ВЧИТЕЛЬ 2-ГО КЛАСУ Хмара С.М.)
IIIзасідання РМО вчителів 2-х класів.
БЕРЕЗЕНЬ 2016р
Проблемний семінар.
Технологія сугестивного навчання.
1.Теоретична частина.
1)Основні положення сугестивного навчання.
Левітан Н.В.-вчительВільнянської гімназії «Світоч"
2)Принципи сугестопедії.
Тимошенко С.Ю.-вчительВільнянської ЗОШ№1
3)Структура уроку сугестивного навчання.
Кіхтенко А.В.- вчитель Солоненського НВК
2.Практична частина
1)Сугестивний вплив і сугестивна терапія.
Гиря А.Л..-вчитель Вільнянської ЗОШ№3
I V засідання РМО вчителів 2-х класів.
Травень2016р.
1.Педагогічне проектування як засіб становлення і розвитку ключових компетентностей суб’єктів освітнього процесу.
Проблемні теми вчителів,які атестуються.
ПЛАН РОБОТИ
І засідання
районного методоб’єднання вчителів
1-х класів
серпень, 2014
1. Аналіз роботи РМО за минулий навчальний рік.
1. Аналіз роботи РМО за минулий навчальний рік.
Кузьменко В.В. – керівник РМО
2. Особливості організації навчально-виховного процесу у 1-му класі у 2014-2015н.р.
Бондаренко І.Ж.-методист РМК
3. Особливості роботи з новими підручниками для учнів 1-го класу.
Жифарська А.І.-вчитель Вільнянської ЗОШ № 3
Домашнє завдання: опрацювати роботу Г.Цукерман "Оценка без отметки"
ІІ засідання
районного методоб’єднання вчителів
1-х класів
жовтень, 2014
Круглий стіл Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
1. Функції контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
Круглий стіл Оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи
1. Функції контролю і оцінювання навчальних досягнень учнів початкової школи.
Корольова Т.Р. – вчитель Максимівського НВК
2. Види контролю в початковій школі
Малиш Т.М.-вчитель Вільнянської ЗОШ № 2
3. Особливості безбального оцінювання навчальних досягнень учнів 1 класу.
Кухтіна І.А.-вчитель Купріянівського НВК
4. Принципи безбального оцінювання.
Люта Н.О.-вчитель Матвіївського ЗНВК "Всесвіт"
5. Особливості оцінювання предметів інваріантної складової навчального плану у 1 класі.
Заєць Т.О..-вчитель Привільненського НВК
Практична частина:
1.Учнівське портфоліо для відстеження індивідуального розвитку дитини. (практична робота)
1.Учнівське портфоліо для відстеження індивідуального розвитку дитини. (практична робота)
Крюк Н.В.-вчитель Тернівського НВК
2. Самооцінка учня (з досвіду роботи)
Кузьменко В.В.-вчитель Вільнянської гімназії "Світоч"
3. Обмін думками: Г.Цукерман "Оценка без отметки"
учасники Круглого столу
ІІІ засідання
районного методоб’єднання вчителів
1-х класів
лютий, 2015
Педагогічне проектування як інноваційний компонент діяльності вчителя першого класу
1. Функції педагогічного проектування.
Педагогічне проектування як інноваційний компонент діяльності вчителя першого класу
1. Функції педагогічного проектування.
Шабаль М.І. – вчитель Вільнянської гімназії "Світоч"
2. Діяльність вчителя при підготовці до уроку-проекту.
Філенко М.Г.-вчитель Нововасилівського НВК
Практична частина:
1.Спостереження та аналіз уроку-проекту з природознавства.
1.Спостереження та аналіз уроку-проекту з природознавства.
Кузьменко М.-вчитель Кам'янської ЗОШ І-ІІ ст
Комментариев нет:
Отправить комментарий